SEO pro malé firmy

Pomáhám malým firmám zvyšovat návštěvnost firemních webů skrze vyhledávače (SEO) s cílem posílit prodeje jejich produktů a služeb

Využíváme pro tento účel s klienty originální framework a metodiku, která vychází z deseti let praxe a mnoha projektů.

SEO pro vás zrealizuji (se svými kolegy a parťáky) od A do Z.

Vytvoříme kompletní strategii pro vyhledávače.
Provedeme analýzu klíčových slov a vytvoříme tematické mapy.
Zajistíme technický audit webu a nutné úpravy.
Naše copywriterky zajistí profesionální texty pro web.

Výsledky klientů

Zakra: 1822 % zvýšení návštěvnosti

Se společností ZAKRA spolupracuji od úplného počátku existence této firmy (2019). Za pouhé dva roky se nám podařilo učinit z ní jedničku na českém trhu s vodohospodářskými projekty. 

Visionplan-3D: Zvýšení o 871 %

Pro geodetickou kancelář jsme naplánovali a kompletně sestavili nový firemní web. Od roku 2021 se podílím na řízení online marketingu společnosti.  Společnými silami jsme zvýšili roční obrat společnosti o 1/3.

SmartPhoenix: 214 % zvýšení návštěv

S fotovoltaickou firmou spolupracuji od dubna 2023. Optimalizací webových stránek jsme během několika měsíců ovládli lokální vyhledávání fotovoltaiky a posílili celkovou návštěvnost webu o 214 %.

Fresh Services: SEO pro desítky firem

V letech 2014 až 2018 jsem vymýšlel a realizoval SEO kampaně pod hlavičkou agentury Fresh pro desítky menších i větších společností z různých odvětví a oborů s kladnými referencemi. 

Jak to probíhá?

Zajímalo by vás, jak vypadá spolupráce na projektu SEO?

Vstupní konzultace

Na začátku probereme, jaké jsou vaše cíle a představy. Případně i konkrétní problém či situaci, jakou zrovna řešíte.

Na základě této cca 1 hodinu dlouhé debaty nám vyplyne..

Možné cesty k dosažení vašich cílů.
Ujasníme si, co vše to bude obnášet.
V případě zájmu následně vypracujeme plán.

Analýza klíčových slov

Před začátkem SEO je vždy třeba začít analýzou klíčových slov a tento průzkum podrobně zdokumentovat.

Analýzu dostanete ve formátu XLSX (Excel) v 1. měsíci spolupráce.

Na jejím základě určujeme celou následující strategii.
Úpravy na současném webu.
Plán na další tvorbu obsahu, článků, kategorií a podobně.

Technický audit webu

V prvních týdnech spolupráce provedeme kontrolu firemního webu z hlediska důležitých technických faktorů.

Kontroluje se bezpečnost webu, protokol, rychlost načítání, responsivita, čistota zdrojového kódu a další faktory nutné pro dobré SEO.

Dostáváte výpis ve formátu PDF. Na základě toho se následně vše upravuje a dává do pořádku.

Úpravy a tvorba obsahu

Na základě analýzy klíčových slov a webového auditu se vypracuje obsahový plán, který je třeba naplnit pro maximální efekt SEO.

Obsahový plán sdílíme v Google Docs a jeho realizaci kontrolujeme v nástroji Trello, případně se přizpůsobujeme vašemu.

Máte naprostý přehled o všem.
Nic se netvoří nahodile. Vše logicky zapadá do strategie.

Vyhodnocování

Po celou dobu vše real-time vyhodnocujeme v nástrojích Google Analytics, Search Console, Collabim, případně Ahrefs.

Vidíte tak na vlastní oči..

Změny návštěvnosti webu a pozic na klíčová slova.
Reálné poptávky z webu.
Vývoj v čase (nárůst) v %.

Děláme SEO promyšleně

Není vhodné realizovat SEO bez připravených základních pilířů marketingu vaší firmy, tj. celkové koncepce a dlouhodobé strategie.

Na základě zkušeností s různými projekty jsme proto s kolegy sestavili speciální framework, který tyto základní pilíře obsahuje a pomáhá je doplnit. 

V případě, že tyto základy zatím sestavené nemáte, máme připravené šablony a mustr, které s vámi v případě širší spolupráce vyplním a které nám následně slouží po dlouhou dobu. 

Jinými slovy klientova firma ode mě kromě SEO dostává také elementární podklady pro efektivní marketing napříč celým digitálem

Soustředíme se na zvýšení prodejů

Všechno, co společně děláme, má jediný cíl: zvýšit vaše prodeje, tržby a celkový obrat firmy.

Přivést návštěvníky na váš web pomocí SEO není těžké. Klíčové však je, aby se tito návštěvníci stali také vašimi zákazníky.

Pomáhám vám nastavit váš firemní web a firemní komunikaci tak, aby se maximálně navyšovaly vaše prodeje.

Pro tento účel mám připravenou praxí ověřenou databázi úprav a vylepšení, které můžeme na vašem webu zapracovat pro co nejvyšší ziskovost.

Cena SEO firemního webu

Cena vždy stanovuje individuálně podle cílů. Je zde totiž až příliš mnoho možných variant a faktorů, které je třeba zvážit. Strategie, analýza klíčových slov, technický audit webu, UX a práce s konverzí, linkbuilding a jiné. Je však dobré počítat s minimální dlouhodobou investicí nad 30 000 Kč (celkově do SEO) měsíčně pro to, aby firma dosáhla zajímavých výsledků.

Mám výsledky. Vysoká návratnost a dlouhodobá udržitelnost.

Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.

NĚKTERÉ ZE SPOLEČNOSTÍ, SE KTERÝMI JSEM SPOLUPRACOVAL

Co říkají klienti

Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.

Mgr. Michal Kraus

obchodní ředitel Zakra s.r.o.

Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.

Marek Vidovič

obchodní ředitel NetDirect s.r.o.

Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.

Mgr. Maxim Vihorev

zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.

Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.

Mgr. Sebastian James

jednatel James consulting s.r.o.

Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.

Petr Maršálek

manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.

Dvojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 3,5 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.

Martin Černý

spolumajitel ProLožnici.cz

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba