Se společností VISIONPLAN-3D spolupracuji od začátku roku 2021. V té době firma neměla ještě žádnou webovou prezentaci. Společně jsme na základě obsahové strategie naplánovali nový firemní web, který jsme během půlroku spustili.

Na začátku web neměl prakticky žádnou návštěvnost kromě nejbližších okruhů kolegů a známých. Po roce a půl jsme dosáhli stabilní návštěvnosti v řádu tisíců lidí měsíčně. Reklama zde přináší poptávky v celkové hodnotě sedmiciferných čísel.

V této případové studii se dozvíte..

  • jaké máme výsledky za rok a půl spolupráce
  • jak jsme na to šli
  • klíčové poznatky

Jaké jsou výsledky

VISIONPLAN dnes pravidelně získává poptávky z internetu a je na dobré cestě stát se v rámci vyhledávačů nejviditelnější geodetickou firmou v ČR.

  • Návštěvnost webu se zvýšila z nuly na jednotky tisíc lidí měsíčně.
  • Internetová prezentace a reklama přináší firmě významné poptávky.
  • Firma bez větších problémů překonala koronakrizi a propad stavebního trhu díky onlinu.
  • Současné postavení umožňuje expanzi do dalších částí segmentu.

Co řekl klient

„Nicolas Vrba nám pomáhá s webem firmy již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, jeho grafikou i texty ale hlavně celé 3 roky nám pomáhal budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu, jen díky Nicolasovi. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit.“
Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel VISIONPLAN-3D s.r.o.

Jak jsme na to šli

Nejdříve jsme si vytyčili společné cíle a rozsah služeb, které chceme marketovat. Na základě toho jsme sestavili obsahovou strategii, v souladu s níž jsme sestavili nový firemní web.

Ten jsme dále začali propagovat metodami SEO a PPC. Společně s mým týmem copywriterů, grafiků a SEO specialistů jsme vytvářeli pro firmu nový obsah – články, reference, dokonce i videa. V rámci SEO společně vydáváme reklamní články a dále budujeme povědomí o firmě.

Jak již bylo řečeno, naše reklamní aktivity nám nyní přináší tisíce lidí měsíčně na firemní web (relevantní zájemci o geodetické služby a témata). Tato čísla stabilně rostou a očekáváme jejich zdvoj- až ztrojnásobení v příštích měsících.

Rádi byste dosáhli něčeho podobného? Ozvěte se nezávazně nebo si zarezervujte konzultaci.

Klíčové poznatky

Podobně jako u ostatních případových studií i zde si můžeme vzít několik lekcí.

  • SEO je stále skvělým způsobem, jak si získat pravidelný a plně automatický přísun nových zákazníků. V některých oborech, kde konkurence SEO stále ještě aktivně nerealizuje nebo se na něj příliš nezaměřuje, je relativně „snadné“ získat výraznou převahu. Některá odvětví jsou sice konkurenčnější, ale i tam se zpravidla dají najít příležitosti.
  • SEO má dlouhodobé dopady a výrazný efekt se kumulativně získává až v řádech měsíců. Nicméně důležité slovo je právě „kumulativně“, neboť zde dochází k postupnému růstu v desítkách i stovkách procent. To v intervalu několika málo let vytváří pro klienty obrovský posun (především finanční).
  • Čím dříve firma s obsahovou strategií začne a čím vážněji to bere, tím lépe. Pro konkurenci je velice těžké a velice nákladné pak takovou firmu dohnat. Od určitého bodu je to pak takřka nemožné.
  • Jakmile začnete být ve vyhledávačích vidět, nemá to dopad jen na vaše tržby. Vaše konkurence vás začne brát seriózněji. V mnoha případech to pak také vede k dříve nemožným příležitostem a B2B spolupráci.

Rádi byste dosáhli něčeho podobného? Ozvěte se nezávazně nebo si zarezervujte konzultaci.

Author

Pomáhám firmám zvyšovat obrat propojením obsahového a výkonnostního marketingu. Od roku 2012 jsme klientům pomohli prodat služby a produkty v hodnotě přesahující 100 milionů korun. Sdílím zde své tipy. Kromě toho také mluvím o svých lekcích z podnikání a každodenního života.

Write A Comment