Kdo je Nicolas Vrba?

O mně

Jsem marketingový stratég a konzultant. Jinými slovy pomáhám společnostem nalézat cesty, jak získávat zákazníky s pomocí digitálních reklamních kanálů. Společně vytváříme strategii a také ji následně realizujeme, vyhodnocujeme a upravujeme. Dělám to už skoro deset let a mám velmi dobré reference.

Při své práci využívám především..

Metodu stanovení marketingové strategie podle Michala Krutiše
Framework SEE-THINK-DO-CARE podle Avinashe Kaushika
Většinu nejpopulárnějších platforem: Google, Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube
Copywritingové postupy podle Dana S. Kennedyho a Claude Hopkinse 
Obsahové metody podle Briana Deana nebo Matthew Woodwarda
Principy sales funnelů podle Russella Brunsona (ClickFunnels)
Follow-up taktiky podle Ryana Deisse (DigitalMarketer)

Na této stránce naleznete celý můj příběh a historii. Od toho hezkého až po méně třpytivé. Při psaní jsem byl otevřený a osobní. Myslím, že i z těchto několika odstavců lze pochopit můj dnešní zápal pro pomáhání začínajícím podnikatelům. Těm totiž nabízím bezplatné konzultace ve svém volném čase. Více informací najdete také zde.

2022 a dále

Pro rok 2022 a další nadcházející léta mám rozpracované poměrně velkolepé plány, takže jsem zvědav, jak se to celé podaří zrealizovat. Věřím, že to bude dobré! A budu rád, když mě budete sledovat na blogu a sociálních sítích!

2021

Podnikání funguje velmi dobře a stabilně. V roce 2021 jsem se proto mohl více soustředit na zdokonalování celé organizace, balancování práce a života, nalezení nových spolupracovníků do týmu a prohlubování profesních i podnikatelských znalostí. 

Vůbec poprvé jsem své marketingové postupy a procesy, které jsem si osvojil za posledních sedm let, začal formulovat do konkrétních a replikovatelných modelů. Základy mé vlastní metodologie.

2019 - 2020

V marketingu nic není hned a výsledky trvají. Pracoval jsem dlouhodobě na několika klientských projektech, které se v průběhu let rozrůstaly a stávaly stále úspěšnějšími. S tím, jaký úspěch jsme získali, se to celé trochu rozkřiklo a mně se začalo ozývat stále více zájemců a nových klientů.

Jako hladový, ambiciózní mladík jsem samozřejmě chtěl dělat všechno pro všechny. Pracoval jsem stále víc a víc a přidával tempo, dokud jsem se celý málem nezhroutil a neskončil v nemocnici. Velká podnikatelská lekce.

2017 - 2018

2017 byl rok, kdy jsem začal mít zvláštní pocit, něco mi nevyhovovalo, ale netušil jsem, co přesně to bylo. Opustil jsem nakonec kancelář a vydal se na několik měsíců pracovat na farmu do Spojených států, kde jsem si náramně pročistil hlavu. Pak jsme s přáteli cestovali v Asii.

Po návratu mě čekalo důležité rozhodnutí - co dál? Přál jsem si začít dělat něco trochu jinak.. a tak jsem odešel na volnou nohu. Stal jsem se marketingovým konzultantem, freelancerem. Celý rok 2018 jsem se držel na pokraji bankrotu, osobního vyčerpání a intenzivně hledal nové klienty.

2014 - 2017

Na začátku roku 2014 jsem získal práci juniorního marketingového specialisty v pražské agentuře Fresh Services. Mladá firma, která chtěla rozšířit své vývojářské služby o marketing, ve mně nejspíš viděla budoucího konzultanta pro firmy. Toto dobrodružství trvalo přes 4 roky.

Podílel jsem se na tvorbě celého marketingového oddělení v agentuře, prošel jsem množstvím kurzů a seminářů, podílel se na kampaních nejdříve pro maličké firmy, později i pro velké značky. Následně jsem začal také sám přednášet o reklamě, SEO, sociálních sítích.

2012 - 2014

Na střední škole jsem si přivydělával tvorbou webových stránek a webových aplikací. To mě sice bavilo, ale chtěl jsem se posunout někam dále. A tak jsem po večerech a víkendech studoval články a knihy o internetovém marketingu. Nadchlo mě to. Ale bylo těžké si informace ověřovat v praxi. Konec konců měl jsem jako chudý středoškolák omezené možnosti.

Přesto jsem využil výdělek ze svých brigád a část svého spoření k investicím do marketingu svých webových projektů. Když se na to teď dívám zpětně, je to úsměvné, ale byly to právě tyto první desítky tisíc Kč z mé kapsy, které mi přinesly raný úspěch. Několik mých webů začalo navštěvovat tisíce lidí denně. Tyto populární weby jsem následně prodal.

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba