Kdo je Nicolas Vrba?

Jsem marketingový taktik a konzultant. deset let pomáhám společnostem nalézat cesty, jak získávat zákazníky využitím různých digitálních platforem. Mám dobré reference.

Společně vytváříme strategii a také ji následně realizujeme, vyhodnocujeme a upravujeme podle dosahovaných výsledků. Nejčastěji se jedná o chytré propojení obsahového marketingu a výkonnostních kanálů

Často mě slyšíte mluvit v množném čísle ("my pomáháme"), ale nejsem agentura. Nicméně vždy pracuji v týmech a ve většině případů tak i na vašem projektu spolupracuji s dalšími ověřenými specialisty.

Nejdůležitější zkušenosti

4 roky v digitální agentuře: Spoluvytvářel jsem marketingové oddělení, tvořil dokumentaci a procesy, absolvoval schůzky.
Desítky projektů v SEO a PPC: Tisíce hodin jsem strávil realizací výkonnostních kampaní pro malé české firmy v agentuře, pak na volné noze.
Spolupráce se špičkovými mentory: Měl jsem obrovskou čest pracovat s nejschopnějšími odborníky na českém trhu. Naučil jsem se od nich víc, než co jsem schopen se jim odměnit.
Vlastní podnikatelská zkušenost: Investoval jsem stovky tisíc Kč do vlastních eshopů, internetového magazínu, projektů na sociálních sítích. Spousta neúspěchů i nenahraditelné zkušenosti.

Životopis v pár bodech

2010-2012: Tvorba webových stránek jako koníček
2012-2014: První malé zakázky na webdesign a online marketing 
2014-2018: Full-time marketingový konzultant v digitální agentuře
2018-doposud: Marketer pro firmy na volné noze

Při své práci využívám především..

Framework SEE-THINK-DO-CARE podle Avinashe Kaushika
SEO metody podle Briana Deana, Matthew Woodwarda, Michala Binky
Principy sales funnelů podle Russella Brunsona (ClickFunnels)
Follow-up taktiky podle Ryana Deisse (DigitalMarketer)
Copywritingové postupy podle Dana S. Kennedyho a Claude Hopkinse 
Většinu nejpopulárnějších platforem: Google, Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube

Jak probíhá spolupráce?

Rádi byste věděli více o tom, jak začíná a probíhá spolupráce mezi marketingovým konzultantem a klientem? Čtěte článek, ve kterém jsem rozepsal jednotlivé kroky.

Nejdříve hledáme vaše příležitosti

Cílem marketingu není být všude vidět. Cílem je vydělat peníze. Toho lze účinně dosáhnout jen tak, že se postupuje chytře - s ohledem na poměr cena/výkon. Mým úkolem je pomoci vám najít vaše příležitosti. Takové příležitosti, které v co nejkratším čase povedou k zvýšeným tržbám a návratnosti. Jakmile je společně najdeme, pomohu vám je využít.

Výsledky a reference

Nejsem začátečník a nehádám. Vše, co společně vymyslíme a realizujeme, se zakládá na deseti letech praxe, desítkách firemních projektů a zkušenostech z milionů Kč investovaných v reklamě. Nejsem neomylný a vždy je třeba ověřovat hypotézy i provádět experimenty, ale nebudu na vás zkoušet nic, co by se už dříve nevyplatilo. Mám dobré reference.

Jak jsem začal podnikat v marketingu

O marketing jsem se začal zajímat někdy kolem roku 2012, ještě na střední škole. Relativně nedlouho poté jsem získal práci v digitální agentuře. S přibývajícími zkušenostmi jsem o reklamě začal přednášet, pořádat školení. V roce 2017 jsem odjel do Ameriky, abych si pročistil hlavu. Následně jsem začal podnikat na volné noze, což dělám docela úspěšně dodnes.

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba