Kdo je Nicolas Vrba?

O mně

Jsem marketingový stratég a konzultant. Jinými slovy pomáhám společnostem nalézat cesty, jak získávat zákazníky s pomocí digitálních reklamních kanálů. Společně vytváříme strategii a také ji následně realizujeme, vyhodnocujeme a upravujeme. Dělám to už skoro deset let a mám velmi dobré reference.

Při své práci využívám především..

Metodu stanovení marketingové strategie podle Michala Krutiše
Framework SEE-THINK-DO-CARE podle Avinashe Kaushika
Většinu nejpopulárnějších platforem: Google, Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube
Copywritingové postupy podle Dana S. Kennedyho a Claude Hopkinse 
Obsahové metody podle Briana Deana nebo Matthew Woodwarda
Principy sales funnelů podle Russella Brunsona (ClickFunnels)
Follow-up taktiky podle Ryana Deisse (DigitalMarketer)

Jak probíhá spolupráce?

Rádi byste věděli více o tom, jak začíná a probíhá spolupráce mezi marketingovým konzultantem a klientem? Čtěte článek, ve kterém jsem rozepsal jednotlivé kroky.

Nejdříve hledáme vaše příležitosti

Cílem marketingu není být všude vidět. Cílem je vydělat peníze. Toho lze účinně dosáhnout jen tak, že se postupuje chytře - s ohledem na poměr cena/výkon. Mým úkolem je pomoci vám najít vaše příležitosti. Takové příležitosti, které v co nejkratším čase povedou k zvýšeným tržbám a návratnosti. Jakmile je společně najdeme, pomohu vám je využít.

Jak jsem začal podnikat v marketingu

O marketing jsem se začal zajímat někdy kolem roku 2012, ještě na střední škole. Relativně nedlouho poté jsem získal práci v digitální agentuře. S přibývajícími zkušenostmi jsem o reklamě začal přednášet, pořádat školení. V roce 2017 jsem odjel do Ameriky, abych si pročistil hlavu. Následně jsem začal podnikat na volné noze, což dělám docela úspěšně dodnes.

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba