S majiteli malého rodinného eshopu ProLožnici.cz, který prodává cenově dostupné zboží tisícům zákazníků, spolupracuji už přes tři roky. Kombinací několika reklamních kanálů se nám podařilo postupně navýšit obrat na více než dvojnásobek. Tento růst stále pokračuje.

V této případové studii se dozvíte..

  • jaké máme výsledky
  • jak jsme na to šli
  • klíčové poznatky

Jaké jsou výsledky

ProLožnici.cz jsme zvýšili tržby o 163 %. Společnými silami jsme se dostali na něco přes 4,4 mil. Kč v ročním obratu. Nyní jsme na dobré cestě k dalšímu milníku, jímž je 5 mil. Kč.

  • Obrat eshopu se zvýšil o 163 %.
  • Návštěvnost se zvedla o cca 75 %.
  • Eshop se výrazně zviditelnil v organickém vyhledávání.

Jak jsme na to šli

Na začátku jsme zanalyzovali naše příležitosti. V době začátku spolupráce eshop generoval již část obratu z Google Ads a Skliku. Tyto kampaně jsmě postupně rozšiřovali a optimalizovali, díky čemuž došlo k viditelnému posunu v řádech měsíců. Na postupné zefektivnění PPC kampaní jsme navázali optimalizací eshopu pro vyhledávače. V obojím stále pokračujeme a k tomu přidáváme i další metody – nejnověji je jím email marketing, který dříve eshop pravidelně nerealizoval.

Rádi byste dosáhli něčeho podobného? Ozvěte se nezávazně nebo si zarezervujte konzultaci.

Co řekl klient

„Trojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 4,4 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.“ – Martin Černý, spolumajitel eshopu

Klíčové poznatky

Podobně jako u ostatních případových studií i zde si můžeme vzít několik lekcí.

  • Nejdříve je třeba začít od nejsnáze dosažitelných příležitostí. V případě eshopů to často budou právě nákupní kampaně – Google Shopping Ads nebo propojení Skliku se Zbožím. Optimalizace těchto kampaní může vést k rychlému a znatelnému nárůstu.
  • SEO je stále skvělým způsobem, jak si získat pravidelný a plně automatický přísun nových zákazníků. V některých oborech, kde konkurence SEO stále ještě aktivně nerealizuje nebo se na něj příliš nezaměřuje, je relativně „snadné“ získat výraznou převahu. Některá odvětví jsou sice konkurenčnější, ale i tam se zpravidla dají najít příležitosti.
  • SEO má dlouhodobé dopady a výrazný efekt se kumulativně získává až v řádech měsíců. Nicméně důležité slovo je právě „kumulativně“, neboť zde dochází k postupnému růstu v desítkách i stovkách procent. To v intervalu několika málo let vytváří pro klienty obrovský posun (především finanční).

Rádi byste dosáhli něčeho podobného? Ozvěte se nezávazně nebo si zarezervujte konzultaci.

.

Author

Pomáhám firmám zvyšovat obrat propojením obsahového a výkonnostního marketingu. Od roku 2012 jsme klientům pomohli prodat služby a produkty v hodnotě přesahující 100 milionů korun. Sdílím zde své tipy. Kromě toho také mluvím o svých lekcích z podnikání a každodenního života.

Write A Comment