Konzultace

Přemýšlíte, kudy se v online marketingu vydat? Nebo řešíte problém či otázku, na kterou byste rádi měli pohled třetí strany? Rád to s vámi proberu v rámci konzultace. Pobavit se můžeme o širokém spektru záležitostí v rámci digitálního marketingu.

SEO, PPC, sociální sítě. Jaký digitální kanál nebo platforma je pro vaši firmu vhodná?
Řešíte optimalizaci webu (SEO) a chcete zvýšit návštěvnost a tržby?
Jste profitabilní na jednom kanálu, ale s druhým si nevíte rady?
Možná chcete zvýšit ziskovost reklamních kanálů, které nyní fungují "dobře".
Plánujete stavbu webu nebo jeho redesign a chcete se na to pořádně připravit?
Rychlé navýšení zisku. Má vaše firma přímo před očima nějakou nevyužitou příležitost? Tzv. low-hanging fruit.

Proč se vyplatím?

Mám 10 let zkušeností. Ušetřím vám peníze a ochráním před nesprávnými kroky.
Mám mimořádné výsledky. Všichni mí klienti rostou. Někteří i o stovky procent.
Mám přehled nad všemi důležitými kanály a dokážu vám dát odbornou radu.
Dokážu vám pomoci sestavit odborný tým specialistů a dodavatelů.
Jsem naprosto transparentní – víte přesně, za co platíte.

Pro koho je služba vhodná?

Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud vaše firma má do 30 zaměstnanců (spolupracovníků), roční obrat 5 až 30 milionů Kč a prodáváte zákazníkům služby. S takovými klienty spolupracuji často.

Mí dlouhodobí klienti jsou obvykle firmy v počátečním nebo mírně pokročilém stádiu marketingu. Nejčastěji se jedná o malé české firmy s měsíční investicí do reklamních kanálů 30 až 100 000 Kč.

Vhodné mé služby naopak nejsou pro OSVČ, drobné podnikatele či velké korporace. 

Nespecializuji se na eshopy a ecommerce není má silná stránka.

Cena konzultace

Probereme společně, kde jste, kam chcete dojít a jak by to bylo možné. Najdeme příležitosti a zlepšíme vaše výsledky. Jednorázová konzultace (90 min) stojí 2 000 Kč. Při dlouhodobé spolupráci je možné konzultovat po kratší čas.

Mám výsledky. Vysoká návratnost a dlouhodobá udržitelnost.

Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.

NĚKTERÉ ZE SPOLEČNOSTÍ, SE KTERÝMI JSEM SPOLUPRACOVAL

Co říkají klienti

Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.

Mgr. Michal Kraus

obchodní ředitel Zakra s.r.o.

Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.

Marek Vidovič

obchodní ředitel NetDirect s.r.o.

Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.

Mgr. Maxim Vihorev

zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.

Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.

Mgr. Sebastian James

jednatel James consulting s.r.o.

Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.

Petr Maršálek

manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.

Dvojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 3,5 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.

Martin Černý

spolumajitel ProLožnici.cz

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba