SEO pro firmy

Pomohu vašemu firemnímu webu získat takové návštěvníky, kteří vám skutečně vydělají.

S klienty jsme za poslední roky obsadili ve vyhledávačích tisíce klíčových slov. Jen část z nich ale generuje zajímavé peníze. Pomohu vám být vidět na ta správná.

SEO patří k nejlepším reklamním metodám, protože dokáže vaší firmu posunout mezi přední hráče na českém (a slovenském) trhu a vygenerovat tržby až v desítkách milionů Kč. Tedy pokud se na něm pracuje dlouhodobě a na trhu je dostatečná poptávka.

Pomůžu vám:

  • Zoptimalizovat váš stávající web, aby získával více návštěvníků a tím i více vydělával.
  • Navrhnout funkční a ziskový web v souladu se SEO, pokud stránky zatím ještě nemáte.
  • Najít všechny vyhledávací dotazy, které vaši potenciální zákazníci na internetu hledají, a navrhnout strategii nejen, jak tyto uživatele dostat k vám, ale jak tam dostat ty správné - lidi, kteří chtějí vaše služby dnes.
  • Vytvořit firemní obsah tak, aby ho miloval nejen vyhledávač ale i vaši zákazníci.
  • Vylepšit firemní web, aby lépe prodával, jakmile na něj lidé díky SEO přijdou.

O tom, co všechno SEO pro firmy dokáže, jsem psal například v těchto článcích:

Jaké to může mít výsledky?

Pokud je poptávka na trhu dostatečně vysoká a děláme SEO dlouhodobě a intenzivně, může se jednat v časovém horizontu 1-3 let i o multimilionové tržby. 

Výsledky ovlivňují tyto faktory:

  • poptávka v ČR či v regionu
  • síla konkurence
  • síla vašeho webu a vaší nabídky
  • profitabilita vaší služby/produktu (a LTV zákazníka)
  • rozpočet (na tvorbu obsahu, vylepšování)

Chcete-li přesnější odhad, ozvěte se mi.

Konkrétní ukázky výsledků najdete v referencích.

Jak to funguje?

Začínáme vždy stejně.

  1. Úvodní diskuse a průzkum situace. Pobavíme se o vašich cílech, službách ale i konkurenci.
  2. Analýza klíčových slov. Zjistíme, co zákazníci hledají. Podíváme se, na co váš firemní web už je nyní vidět a jak to můžeme zlepšit pro co nejrychlejší výsledky.
  3. Technický audit webu. Zajistíme, aby firemní web odpovídal technickým požadavkům Googlu (responzivita, rychlost, bezpečnost atd).
  4. Obsahová strategie. Podle toho, co lidé hledají, navrhneme dlouhodobý “redakční plán” pro tvorbu obsahu tak, abychom co nejdříve začali prodávat a vydělávat.
  5. Tvorba článků a landing pages. Budeme spolu vytvářet obsah tak, aby se zamlouval nejen Googlu, ale aby také generoval leady a poptávky.
  6. Průběžné vyhodnocování a úpravy. Každý měsíc budeme sledovat vývoj a s tím i související příležitosti, co kde a jak vylepšit pro maximální obchodní výsledky.

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Kolik to stojí?

SEO zpravidla znamená dlouhodobé úsilí. Výsledky se nedějí přes noc, což jsem podrobněji rozepsal v tomto článku. Je proto třeba počítat s dlouhodobou investicí, která se dělí na tyto činnosti:

  • SEO specialista
  • Copywriter, který pomáhá tvořit obsah
  • Linkbuilding (budování zpětných odkazů)

Nacenit se musí vždy individuálně, ale pro vaši představu se orientačně obvykle pohybujeme v rozmezí 25 tisíc až 50 tisíc Kč bez DPH měsíčně. SEO se tak vyrovná nákladu na 1 zaměstnance.

Návratnost SEO bývá ale exponenciální. První výsledky se dostavují během několika měsíců, přičemž velmi vysoké zhodnocení může SEO mít během 1-3 let. Mrkněte na případové studie.

Pro koho je to vhodné?

Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud..

  • Jste malá firma s počáteční nebo středně pokročilou zkušeností s online marketingem.
  • Prodáváte služby a produkty (i v dražší cenové hladině).
  • Působíte lokálně (v regionu) a máte ambici nebo už expandujete do celé ČR.
  • Nejsou vám cizí marketingové trendy a vidíte potenciál v obsahovém marketingu.

Naopak vhodný spíše nebudu, pokud..

  • Provozujete čistě jen eshop.
  • Prodáváte služby a zboží, které se běžně přes internet nenakupuje.

Ozvěte se..

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

Podívejte se na všechny reference zde..