SEO pro malé firmy

Pomáhám malým firmám zvyšovat návštěvnost firemních webů skrze vyhledávače (SEO) s cílem posílit prodeje jejich produktů a služeb

Využíváme pro tento účel s klienty originální framework a metodiku, která vychází z deseti let praxe a mnoha projektů.

SEO pro vás zrealizuji (se svými kolegy a parťáky) od A do Z.

Vytvoříme kompletní strategii pro vyhledávače.
Provedeme analýzu klíčových slov a vytvoříme tematické mapy.
Zajistíme technický audit webu a nutné úpravy.
Naše copywriterky zajistí profesionální texty pro web.

Výsledky klientů

Se společností ZAKRA spolupracuji od úplného počátku existence této firmy (2019). Za pouhé dva roky se nám podařilo učinit z ní jedničku na českém trhu s vodohospodářskými projekty

Návštěvnost firemního webu se zvýšila nejméně o 1493 % a s tím také mnohonásobně vzrostly tržby. Z původní firmy o dvou majitelích se stala zdravá a prosperující společnost s 20 zaměstnanci a spolupracovníky.

„Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.“
Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel ZAKRA s.r.o.

Pro dlouholetého klienta, maminkovský portál Modrý koník, jsme prováděli revizi a optimalizaci webu s cílem zvýšit návštěvnost a budovat povědomí o značce.

Našli jsme řadu obsahových příležitostí, provedli úpravy a během velice krátké doby zvýšili návštěvnost ve zvolených tématických oblastech. V jedné z nich byl navýšen klientův podíl na trhu ve vyhledávání z 12.92% na 65.72%, což je cca 408% nárůst!

S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realziovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať.
Ing. Peter Vidovič, jednatel Modrý koník media s.r.o.

Pro geodetickou kancelář VISIONPLAN-3D jsme naplánovali a kompletně sestavili nový firemní web. Od roku 2021 se podílím na řízení online marketingu společnosti. 

Obsahovými metodami jsme prakticky z ničeho vytvořili stabilní zdroj nových návštěvníků a poptávek z internetu. Návštěvnost byla zvýšena nejméně o 871 % a poptávky dosahují sedmiciferných čísel.

"Nicolas Vrba nám pomáhá s webem firmy již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, jeho grafikou i texty ale hlavně celé 3 roky nám pomáhal budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu, jen díky Nicolasovi. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel VISIONPLAN-3D s.r.o.

Jak to probíhá?

Zajímalo by vás, jak vypadá spolupráce na projektu SEO mezi mnou a klientem? Přečtěte si o jednotlivých krocích.

Úvodní konzultace

Na začátku si promluvíme o vaší firmě, produktech, zákaznících a trhu, ve kterém se pohybujete. Řeknete mi o vaší dlouhodobé vizi a cílech, jaké jste si zvolili. Společně pak tyto cíle probereme i z hlediska marketingu a jak by to celé šlo zrealizovat.

Už v začátcích si promluvíme o možnostech a potenciálu SEO pro vaši firmu. Možná dokonce najdeme i zajímavé příležitosti, které máte přímo před očima, ale nevíte o nich. 

V některých případech se může stát, že SEO není to pravé ořechové pro váš specifický případ. Obvykle pak navrhuji jiné cesty, jak dosáhnout vašich cílů, a dávám vám v rámci konzultace doporučení.

Analýza trhu + klíčových slov

Pokud si plácneme a jdeme spolu do SEO kampaně, tak s vaší pomocí analyzuji trh a hodně mě zajímají především vaši konkurenti. Zjišťuji, jak si vedou oni, jaký marketing dělají, mapuji celkovou situaci a následně vám to reportuji.

V té samé době provádíme prvotní analýzu klíčových slov a zjišťujeme, jak lidé hledají vaše produkty a jak bychom je mohli dostat na váš web. 

Z těchto kroků vychází velmi konkrétní "akční" plán, kerý pak společně procházíme, diskutujeme a po odsouhlasení se do něj pouštíme.

Navržení obsahových úprav + obsahový plán

Nedílnou součástí SEO vašeho firemního webu je upravit ho obsahově tak, aby ho vyhledávače měly rádi. Při těchto úpravách se samozřejmě díváme i na to, aby ho naopak nepřestali mít rádi skuteční lidé. 

Kromě zásadních obsahových úprav na webu v počátku také navrhneme plán na dlouhodobou tvorbu obsahu (většinou textů), protože bez většího množství obsahu dnes ve vyhledávačích uspět nelze.

Technický audit webu

Nutné je také zkontrolovat web z technického hlediska. Tzn. rychlost načítání, responsivita a použitelnost na mobilech a tabletech, zabezpečení, čistota kódu, celková webová infrastruktura.

To všechno projdeme a podle zjištěných informací spravujeme nebo ladíme. O tom všem dostáváte detailní rozpis v PDF, abyste byli v obraze.

Postupná realizace

Po zapracování prvotních úprav a analýz se pouštíme do dlouhodobé optimalizace. To neznamená jen přidávat další bezduché články, ale celkově sledovat, jak na náš obsah a vylepšený web reagují lidé, jestli to přináší poptávky, zda všechno funguje podle plánu, upravovat potřebné a podobně.

Výsledky SEO se nejlépe projevují při dlouhodobé práci a úsilí. S klienty obvykle na SEO kampani pracujeme minimálně 1 až 2 roky. To je dostatečná doba na to, abychom dosáhli našich cílů a zvýšili návštěvnost (i tržby) o desítky procent.

Linkbuilding

Ačkoliv někdo říká, že budování zpětných odkazů v SEO už je mrtvé, není to pravda. Denně vidíme v praxi, jak dobře to stále funguje. A proto to pro klienty také stále zajišťujeme.

Každý měsíc pro vás publikujeme kvalitní a čtivé články na českých serverech a magazínech se zpětným odkazem na váš firemní web, což posiluje vaše pozice a vyústí v nové návštěvníky.

Vyhodnocování

Naprosto všechno měříme a real-time vyhodnocujeme. Jako klient máte přístup do našich analytických nástrojů, takže vidíte, jaké výsledky každý den získáváte.

Jednou nebo dvakrát měsíčně pak ode mě obdržíte podrobný report, ve kterém shrnu všechna nejdůležitější čísla (návštěvnost, poptávky, ziskovost vašeho webu) a přidám odborný komentář, abyste rozuměli tomu, co se událo, co se děje a co se v následujících týdnech bude dít.

Největší přidanou hodnotou spolupráce se mnou, kterou klienti často zmiňují, je velké množství nápadů na vylepšení firemní prezentace, které vám v průběhu kampaní přináším.

Děláme SEO promyšleně

Není vhodné realizovat SEO bez připravených základních pilířů marketingu vaší firmy, tj. celkové koncepce a dlouhodobé strategie.

Na základě zkušeností s řadou projektů jsme proto s kolegy sestavili speciální a náš vlastní framework, který tyto základní pilíře obsahuje. 

V případě, že tyto základy zatím sestavené nemáte, máme připravené šablony a mustr, které s vámi na začátku spolupráce vyplním a které nám následně slouží po dlouhou dobu. 

Jinými slovy klientova firma ode mě kromě SEO dostává také elementární podklady pro efektivní marketing napříč celým digitálem

Soustředíme se na zvýšení prodejů

Všechno, co společně děláme, má jediný cíl: zvýšit vaše prodeje, tržby a celkový obrat firmy.

Přivést návštěvníky na váš web pomocí SEO není těžké. Klíčové však je, aby se tito návštěvníci stali také vašimi zákazníky.

Pomáhám vám nastavit váš firemní web a firemní komunikaci tak, aby se maximálně navyšovaly vaše prodeje.

Pro tento účel mám připravenou praxí ověřenou databázi úprav a vylepšení, které můžeme na vašem webu zapracovat pro co nejvyšší ziskovost.

Cena SEO firemního webu

U tohoto druhu kampaní se cena vždy stanovuje individuálně. Je zde totiž až příliš mnoho možných variant a faktorů, které je třeba zvážit. Strategie, analýza klíčových slov, technický audit webu, UX a práce s konverzí, linkbuilding a jiné. Je však dobré počítat s minimální dlouhodobou investicí nad 20 000 Kč měsíčně pro to, aby firma dosáhla zajímavých výsledků.

Mám výsledky. Vysoká návratnost a dlouhodobá udržitelnost.

Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.

NĚKTERÉ ZE SPOLEČNOSTÍ, SE KTERÝMI JSEM SPOLUPRACOVAL

Co říkají klienti

Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.

Mgr. Michal Kraus

obchodní ředitel Zakra s.r.o.

Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.

Marek Vidovič

obchodní ředitel NetDirect s.r.o.

Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.

Mgr. Maxim Vihorev

zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.

Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.

Mgr. Sebastian James

jednatel James consulting s.r.o.

Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.

Petr Maršálek

manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.

Dvojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 3,5 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.

Martin Černý

spolumajitel ProLožnici.cz

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba