Firmám pomáhám s marketingem od roku 2012.

Někteří z mých klientů rostou i o stovky procent ročně.

Níže naleznete případové studie, citace klientů a ukázky úspěšných kampaní.

1 837 % zvýšení návštěvnosti, mnohonásobné tržby

Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel projekční kanceláře Zakra s.r.o., se na mne obrátil v červenci 2019 s přáním využít reklamní metody SEO ke zvýšení návštěvnosti webu nově založené firmy. V dubnu 2020 kampaň běžela 10 měsíců a jejím výsledkem bylo 1 837% navýšení návštěv. Růst dodnes stále pokračuje.

112 % zvýšení tržeb eshopu

Martin Černý, spolumajitel ProLožnici.cz, mě najal na správu online marketingu. Společně řešíme placenou reklamu v Google Ads a Skliku, především nákupní kampaně v jejich sítích, a celkovou optimalizaci webu pro vyhledávače. Eshop si drží stabilní růst a podařilo se zde zvýšit obrat z 1 572 908 Kč na hezkých 3 339 758 Kč.

155 % nárůst zájmu o služby

Pro soukromou terapeutickou ordinaci Mgr. Sebastiana Jamese jsme využili (pasivní) existence profilů na sociálních sítích a webové prezentace a  s využitím klasických obsahových metod jsme navýšili zájem a návštěvnost webu o 155 % během několika málo měsíců. To vedlo k výrazně vyšším obchodním výsledkům v prodeji služeb a edukativních produktů (workshopy).

Desítky poptávek pro největší slovenský portál

Největší slovenský portál svého druhu, Modrý koník, mě najal na realizaci business-to-business marketingu s cílem získávat poptávky po inzerci. Vytvořili jsme moderní web a obsahový plán, který vedl (a stále vede) k aktivnímu generování zájemců z řad manažerů a firem.

Úspěšné developerské projekty Strakonická a Vojanka

S investiční a developerskou společností Vihorev Group máme dlouhodobou spolupráci v oblasti propagace značky a jejích jednotlivých projektů. Týkalo se to například úspěšně dokončených investičních objektů Strakonická (Praha-Smíchov) nebo Vojanka (Praha-Košíře).

Marketingové kampaně pro desítky společností

V letech 2014 až 2018 jsem pomáhal budovat marketingové oddělení v agentuře Fresh Services. Tvořil jsem marketingové plány, procesy a dokumentace. Vedl jsem školení a workshopy. Realizoval jsem kampaně pro desítky menších i větších firem, příkladem Metrostav Development a.s., REFLECTA Development a.s., ERGO Pojišťovna a.s., Bioderma, polikliniky AGEL a další.

Úspěšné vyprodání bytového komplexu v předstihu

Pod hlavičkou agentury Fresh jsem realizoval výkonnostní kampaň pro společnost Metrostav Development a.s., jejíž cílem bylo prodat bytové jednotky v moderním rezidenčním projektu Na Vackově. Zájem o krásné bytové jednotky byl značný a úspěch kampaní byl rychlejší, než jsme očekávali. Cíl byl splněn v předstihu vůči plánu.

Analýza digitálních aktivit pro národní banku ČR

Pod hlavičkou agentury Fresh jsem prováděl souhrnnou analýzu digitálních aktivit Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s., na jejíž základě se plánoval nový web a marketingové kampaně. Dokument měl u představenstva ČMRZB kladný ohlas.

40 000 fanoušků a živá komunita po celé zemi

Spoluzaložil jsem a budoval Deník člověka, fenomén sociálních sítí z let 2018-2020, který oslovil milióny lidí v Česku a na Slovensku. Kolem projektu rychle vznikla komunita několika desítek tisíc uživatelek, velmi aktivní diskusní skupina a kromě toho se fanoušci začali scházet po celé republice - v Ústí nad Labem, Karlových Varech, Praze, Brně a na dalších místech.

131 až 173 % zvýšení návštěvnosti magazínu z vyhledávačů

Realizoval jsem optimalizaci webu někdejšího forexového magazínu InvestPlanet pro vyhledávače Google a Seznam. Výsledkem kampaně bylo 131% navýšení návštěvnosti z Googlu a 173% navýšení návštěvnosti ze Seznamu. Magazín bohužel neexistoval příliš dlouho, později zanikl.

Co říkají klienti

Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.

Mgr. Michal Kraus

obchodní ředitel Zakra s.r.o.

Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.

Marek Vidovič

obchodní ředitel NetDirect s.r.o.

Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.

Mgr. Maxim Vihorev

zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.

Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.

Mgr. Sebastian James

jednatel James consulting s.r.o.

Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.

Petr Maršálek

manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.

147% nárůst tržeb. Takový je náš výsledek. Číselně z původních 1,09 mil. Kč na více než 2,7 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý kamenný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.

Martin Černý

spolumajitel ProLožnici.cz

DALŠÍ SPOLEČNOSTI, PRO KTERÉ JSEM REALIZOVAL KAMPANĚ

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba