Níže naleznete ukázky úspěšných kampaní a citace klientů.
Se společností ZAKRA spolupracuji od úplného počátku existence této firmy (2019). Za pouhé dva roky se nám podařilo učinit z ní jedničku na českém trhu s vodohospodářskými projekty. Návštěvnost firemního webu se zvýšila o více než tisíc procent a s tím také mnohonásobně vzrostly tržby.
Pro geodetickou kancelář VISIONPLAN-3D jsme naplánovali a kompletně sestavili nový firemní web. Od roku 2021 se podílím na řízení online marketingu společnosti. Obsahovými metodami jsme prakticky z ničeho vytvořili stabilní zdroj nových návštěvníků a poptávek z internetu. Návštěvnost byla zvýšena nejméně o 871 % a celkový obrat firmy díky tomu o 1/3.
Martin Černý, spolumajitel malého rodinného eshopu ProLožnici.cz, mě najal na správu online marketingu. Společně řešíme placenou reklamu v Google Ads a Skliku, především nákupní kampaně v jejich sítích, a celkovou optimalizaci webu pro vyhledávače. Eshop si drží stabilní růst a podařilo se zde zvýšit obrat o 163 % na více než 4,4 mil. Kč ročně.
Mladá firma zabývající se fotovoltaickými elektrárnami se mnou navázala spolupráci v dubnu 2023. Primárním cílem bylo obsadit první místa ve vyhledávání pro danou lokalitu (Opava, Moravskoslezský kraj) na klíčová slova týkající se hlavních produktů. To se podařilo během dvou měsíců optimalizace firemního webu.
FETTERS management, společnost zabývající se projektovým řízením velkých stavebních projektů, mne oslovila se záměrem rozvinutí online marketingových aktivit. Společně jsme provedli audit současného stavu a navrhli další kroky, které vedly k zárodku budoucího marketingového mixu.
S investiční a developerskou společností Vihorev Group jsme spolupracovali v oblasti propagace značky a jejích jednotlivých projektů. Týkalo se to především nových projektů aparthotelů v hlavním městě a konceptu takzvaných servisovaných apartmánů.
Pro soukromou praxi Mgr. Sebastiana Jamese jsme využili (pasivní) existence profilů na sociálních sítích a webové prezentace a s využitím klasických obsahových metod jsme navýšili zájem a návštěvnost webu o 155 % během několika málo měsíců. To vedlo k výrazně vyšším obchodním výsledkům v prodeji služeb a edukativních produktů (workshopy).
Pro projekt Deník člověka jsem vymyslel a realizoval obsahovou strategii na sociální sítě, která stránce přinesla přes 40 tisíc fanoušků (39K na FB, 6K na IG). Oslovovali jsme desítky tisíc lidí týdně. V letech 2018-2020 s projektem přišlo do kontaktu více než milion lidí v Česku a na Slovensku.
Pro klienta jsem realizoval rozsáhlou kampaň na sociálních sítích (FB, IG) s cílem budovat dlouhodobě povědomí a navýšit počet fanoušků. Dosáhli jsme velice vysokých čísel - publikum přinejmenším zdvojnásobili a oslovili statisíce lidí, získali mnoho tisíc reakcí i komentářů.
Největší slovenský portál svého druhu, Modrý koník, mě najal na realizaci business-to-business marketingu s cílem získávat poptávky po inzerci. Vytvořili jsme moderní web a obsahový plán, který vedl (a stále vede) k aktivnímu generování zájemců z řad manažerů a firem.
V letech 2014 až 2018 jsem pomáhal budovat marketingové oddělení v agentuře Fresh Services. Tvořil jsem marketingové plány, procesy a dokumentace. Vedl jsem školení a workshopy. Realizoval jsem kampaně pro desítky menších i větších firem, příkladem Metrostav Development a.s., REFLECTA Development a.s., ERGO Pojišťovna a.s., Bioderma, polikliniky AGEL a další.
Pod hlavičkou agentury Fresh jsem realizoval reklamní kampaně pro společnost Metrostav Development a.s. a některé z jejich developerských projektů. Šlo např. o prodej bytových jednotek v moderním rezidenčním projektu Na Vackově. Zájem o krásné bytové jednotky byl značný a úspěch kampaní byl rychlejší, než jsme očekávali. Cíl (vyprodání) byl splněn v předstihu vůči plánu.
Pod hlavičkou agentury Fresh jsem prováděl souhrnnou analýzu digitálních aktivit Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s., na jejíž základě se plánoval nový web a marketingové kampaně. Dokument měl u představenstva ČMRZB kladný ohlas.
(Po rebrandu banky na Národní rozvojovou banku došlo k dalšímu redesignu, tudíž původní web už není dostupný.)
Pod hlavičkou agentury Fresh jsem měl na starosti optimalizaci pro vyhledávače (SEO) webu jedné z největších pojišťoven v tuzemsku - ERGO Pojišťovny a.s. Zodpovědný jsem byl jak za strukturu webu (onpage SEO), tak za PR publikace a zpětné odkazy (offpage SEO, linkbuilding).
Realizoval jsem optimalizaci webu někdejšího forexového magazínu InvestPlanet pro vyhledávače Google a Seznam. Výsledkem kampaně bylo 131% navýšení návštěvnosti z Googlu a 173% navýšení návštěvnosti ze Seznamu. Magazín bohužel neexistoval příliš dlouho, později zanikl.
Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.
Mgr. Michal Kraus
obchodní ředitel Zakra s.r.o.
Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit.
Ing. Jaroslav Faiferlík
jednatel VISIONPLAN-3D s.r.o.
Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.
Mgr. Maxim Vihorev
zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.
Nicolas je profesionál na svém místě. Díky jeho radám se mně podařilo od začátku vybudovat a zacílit marketingovou strategii pro rozjíždějící podnikání, která přinášela okamžité ovoce.
Lukáš Hádek
majitel Plantman.cz
Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.
Marek Vidovič
obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
Trojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 4,5 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.
Martin Černý
spolumajitel ProLožnici.cz
Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.
Mgr. Sebastian James
jednatel James consulting s.r.o.
Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.
Petr Maršálek
manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.
S Nicolasem jsme spolupracovali na několika projektech z oblasti marketingu a vytváření obchodních strategií. Jedná se o profesionála, který se na problém vždy dívá z různých úhlů a dokáže tak nabízet nová řešení, které ostatní ani nenapadnou. Projekty tak posouvá na vyšší úroveň a blíže k jejich cíli. Budu velmi rád, když naše spolupráce, která byla vždy prospěšná, bude pokračovat i nadále.
Ing. Michal Braun
jednatel Profitio, s.r.o.
S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov z B2B segmentu. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realziovať efekltívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať.
Ing. Peter Vidovič
majitel Modrý koník media s.r.o.
Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!
Ivan Sobička
account director, TAKTIQ
Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji.
Radim Bílý
head of sales, Fresh Services s.r.o.
S Nicolasom sa skvelo spolupracuje. V rámci projektu sa snaží dostatočne komunikovať s klientom i s dodávateľom tak, aby boli obe strany spokojné, nehovoriac o samotnej pridanej hodnote, ktorú do projektov prináša. Oceňujem najmä Nicolasov skutočný záujem o to priniesť klientovi kvalitné výsledky, no tiež ochotu o veciach diskutovať a vylepšovať ich vždy, keď je to možné. Budem sa tešiť na ďalšiu spoluprácu.
Ivona Harčarová
značka BeWitch
Nicolas je jeden z největších odborníků na SEO, kterého jsem poznal. A to na to správné SEO v tom dobrém slova smyslu. Dokáže tvořit velmi kvalitní a poutavé texty, které budí pozornost a přináší kromě SEO i samotné leady. Kromě toho je skvělý i v sociálních sítích. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji!
Ing. Ondřej Prokop
spolumajitel Fresh Services s.r.o.
Nicolas je velký profesionál, který marketingu rozumí velmi komplexně a do hloubky. Díky tomu dokáže své klienty opravdu posunout a přinést reálné výsledky. Spolupráci s ním můžu každému jedině doporučit.
Kateřina Matesová
PR a obsahová tvůrkyně
Konkrétní výsledky kampaní si prohlédněte zde.
DALŠÍ SPOLEČNOSTI, PRO KTERÉ JSEM REALIZOVAL KAMPANĚ
Trápí vás online marketing?
2012-2022 © Nicolas Vrba