Obsahový marketing patří v roce 2023 k nejlepším způsobům, jak naškálovat vaše prodeje z digitálních platforem. To je také důvod, proč ho užívá stále více firem i jednotlivců.
Rád vám pomohu ho koncepčně uchopit, naplánovat i dlouhodobě realizovat.
Věnovat se obsahovému marketingu vám přinese:
To se koneckonců prokázalo již u řady firem.
Na začátku si spolu dáme kávu a pobavíme se o tom, jak obsahový marketing funguje a jak ho může využít konkrétně vaše firma.
Pokud si plácneme, provázím vás následujícím, roky ověřeným procesem.
Pro přípravu funkční obsahové strategie je nutné provést základní průzkum. V případě naší spolupráce dostáváte následující výstupy ve formátech PDF:
Na základě průzkumu a našich diskusí dáváme dohromady konkrétní strategii a plán, který chceme realizovat.
Jakmile máme ujasněné cíle i plán, jak jich dosáhnout, pouštíme se do realizace. Asistuji při řízení celého procesu.
Nejvíce nás zajímají vaše obchodní výsledky. Proto také všechno real-time analyzujeme, vyhodnocujeme a podle výsledků upravujeme plán.
Nejlépe poslouží příklad.
V roce 2019 moji klienti Michal Kraus a Ondřej Žák založili firmu Zakra s.r.o., která pomáhá lidem instalovat domácí čistírny odpadních vod. Nabízeli fajn službu, jen o nich moc lidí nevědělo.
Domluvili jsme se proto, že oslovíme trh obsahovým marketingem - vytvořili jsme v průběhu dvou let silnou firemní prezentaci, ve které jsme lidi edukovali o tom, co je pro pořízení ČOV potřeba, a zároveň nabízeli naši pomoc.
Systematickým přístupem a implementací našeho plánu jsme vybudovali web s 25 tisíci návštěvníky měsíčně získávající 200+ poptávek měsíčně..
Přirozeně ne vždy lze uspět na 100 %.
Jsou to většinou situace, kdy produkt nemá na trhu dostatečně velkou poptávku nebo cílovou skupinu. Případně je nabídka či vlastnosti produktu špatně zacílena. Omezovat vás pak může například i nedostatečný budget (na propagaci obsahu).
Pokud něco takového uvidím ve vašem případě, transparentně vám to povím.
Obsahový marketing pokrývá velmi široké spektrum různých aktivit. Nedá se proto říct, že by ho nějaká firma nebo obor nemohl nikdy využít. Používá se například i v HR při náboru zaměstnanců nebo v rámci PR jako způsob zvýšení vnímané hodnoty společnosti.
Vždy záleží na rozsahu a komplikovanosti operace. Naceňuje se proto individuálně a podle situace klienta. Cena za mojí asistenci při řízení obsahového marketingu začíná na 15 000 Kč bez DPH měsíčně.
Tato částka ovšem nezahrnuje náklady na konkrétní kanály nebo odměnu dalších spolupracovníků. Opět zde záleží na domluveném rozsahu a cílech klienta.
Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.
NĚKTERÉ ZE SPOLEČNOSTÍ, SE KTERÝMI JSEM SPOLUPRACOVAL
Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně.
Mgr. Michal Kraus
obchodní ředitel Zakra s.r.o.
Nicolas je človek, na ktorého sa dá spoľahnúť. Dodržiava dohodnuté pravidlá spolupráce a dodáva výsledky nad rámec dohodnutých očakávaní. Okrem toho je zameraný na výsledky a má analytické myslenie. Ak by som mal možnosť vyberiem si ho na spoluprácu opäť.
Marek Vidovič
obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
Nechci Nicolasovi dávat žádnou referenci, ani doporučení. Bojím se, že na nás pak nebude mít čas! S Nicolasem spolupracujeme nekontinuálně od roku 2016 v různých cyklech. Pohybujeme se v extrémně konkurenčním oboru a mě baví nápady, na které s Nicolasem vždy přicházíme.
Mgr. Maxim Vihorev
zakladatel VIHOREV.CAPITAL SICAV, a.s.
Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.
Mgr. Sebastian James
jednatel James consulting s.r.o.
Na Nicolasovi oceňuji zejména kreativní přístup k projektům a orientaci na výsledek, což je kombinace, kterou jsme přesně potřebovali. A za důležité považuji i velmi přátelské a férové jednání.
Petr Maršálek
manažer Medicínské centrum Praha s.r.o.
Dvojnásobné tržby. Takový je náš výsledek. Číselně to pro nás znamená 3,5 mil. Kč za rok. To je velmi úctyhodný výkon na malý rodinný obchůdek. Nicolas Vrba je náš člověk na výkonnostní marketing.
Martin Černý
spolumajitel ProLožnici.cz
2012-2022 © Nicolas Vrba