Přečtěte si to nejzajímavější

ZAKRA: Jedničkou na českém trhu za dva roky 

Jak jsme šli z nuly na 200 poptávek měsíčně a 25 tisíc návštěvníků firemního webu každý měsíc? Fascinující příběh "garážového startupu".

VISIONPLAN: 871% zvýšení návštěvnosti a obratu

Na začátku spolupráce firma neměla žádnou webovou prezentaci. Na základě obsahové strategie jsme jí navrhli a v průběhu 3 let zvýšili roční obrat firmy o 1/3.

ProLožnici: 163% zvýšení obratu eshopu

S majiteli malého rodinného eshopu ProLožnici.cz spolupracuji přes tři roky. Kombinací kanálů se nám podařilo navýšit obrat na 4,4 mil. Kč ročně.

Tipy a triky

Jak rychle zvýšit váš podíl na trhu o 408 %

Vidět příležitosti, které má vaše firma právě teď přímo před očima, vám může v krátké době přinést rychlý zisk nebo zajímavé výsledky. V tomto článku se dozvíte, jak jsme rychle a snadno dosáhli..

Jak na ziskovou reklamu na Facebooku

Facebook láká inzerenty a firmy z celého světa. Je to místo, kde můžete velice jednoduše oslovit lidi kolem vás. Jak ale reklamu na této platformě udělat úspěšně tak, aby vydělávala?

Největší nástrahy marketingu v roce 2023

Proč kampaně mnohdy firmám nefungují a zbytečně pálí marketingové rozpočty? V čem je zakopaný pudl a jak se ke kampaním postavit jinak, aby fungovaly a přinášely zisk?

Spolupráce a osobní

Jak probíhá spolupráce s klienty

Ve většině případů spolupracuji se svými klienty dlouhé roky. Nejdéle trvající spolupráce, kterou stále aktivně realizuji, je něco přes 8 let. Má to jediný důvod. Vzhledem k podstatě marketingu, kde..

Jak jsem začal podnikat v marketingu

Marketingem se živím přes deset let. Posledních 5 let na volné noze, předtím v digitální agentuře. Začal jsem v tomto oboru pracovat poměrně brzy, při střední škole.

Mám výsledky. Vysoká návratnost a dlouhodobá udržitelnost.

Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.

Trápí vás online marketing?

Popovídejme si a zjistěme, jak to zlepšit.

2012-2022 © Nicolas Vrba