Nebo i další články z blogu, který najdete zde.
Jak jsme šli z nuly na 200 poptávek měsíčně a 25 tisíc návštěvníků firemního webu každý měsíc? Fascinující příběh "garážového startupu".
Na začátku spolupráce firma neměla žádnou webovou prezentaci. Na základě obsahové strategie jsme jí navrhli a v průběhu 3 let zvýšili roční obrat firmy o 1/3.
S majiteli malého rodinného eshopu ProLožnici.cz spolupracuji přes tři roky. Kombinací kanálů se nám podařilo navýšit obrat na 4,4 mil. Kč ročně.
Další případové studie zde ->
Vidět příležitosti, které má vaše firma právě teď přímo před očima, vám může v krátké době přinést rychlý zisk nebo zajímavé výsledky. V tomto článku se dozvíte, jak jsme rychle a snadno dosáhli..
Facebook láká inzerenty a firmy z celého světa. Je to místo, kde můžete velice jednoduše oslovit lidi kolem vás. Jak ale reklamu na této platformě udělat úspěšně tak, aby vydělávala?
Proč kampaně mnohdy firmám nefungují a zbytečně pálí marketingové rozpočty? V čem je zakopaný pudl a jak se ke kampaním postavit jinak, aby fungovaly a přinášely zisk?
Další tipy a triky ->
Ve většině případů spolupracuji se svými klienty dlouhé roky. Nejdéle trvající spolupráce, kterou stále aktivně realizuji, je něco přes 8 let. Má to jediný důvod. Vzhledem k podstatě marketingu, kde..
Marketingem se živím přes deset let. Posledních 5 let na volné noze, předtím v digitální agentuře. Začal jsem v tomto oboru pracovat poměrně brzy, při střední škole.
Další články na blogu ->
Od roku 2012 jsem pomohl desítkám společností s online marketingem. Tedy nacházet cesty, jak získávat zákazníky online. Mé strategie a z nich vycházející kampaně jsou charakteristické vysokou návratností a dlouhodobou udržitelností, což se prokázalo u řady firem.
Trápí vás online marketing?
2012-2022 © Nicolas Vrba