Realizace marketingu

Pomohu vaší firmě naplánovat i dlouhodobě realizovat úspěšný online marketing.

Máte malou firmu a chcete více prodávat přes internet? Zvažujete SEO, PPC nebo jiné online reklamní kanály? Možná teprve plánujete tvorbu firemního webu nebo jeho vylepšení?

Pomůžu vám:

  • Najít způsob, jak marketingem vydělat co nejvíce a to tak, aby to stálo co možná nejméně.
  • Sestavit nebo vylepšit firemní web tak, aby byl více přesvědčivý a lépe prodával.
  • Realizovat SEO - od analýzy klíčových slov, technických věcí, obsahového plánu až po tvorbu obsahu. Máme vynikající copywriterky.
  • Realizovat PPC a social - získávat zákazníky co nejdříve z Googlu, Seznamu i Facebooku. Máme zkušené profíky.
  • Neustále vyhodnocovat a všechny aktivity vylepšovat. Na zisk nechceme čekat, chceme ho dosahovat co nejdříve.
  • Dlouhodobě škálovat prodeje a kontinuálně navyšovat váš obrat pomocí online marketingu. Typicky spolupracuji s klienty 5 a více let.

Jaké to může mít výsledky?

Záleží podle rozsahu našeho marketingu a cílů, jaké máte. Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.

Jak to funguje?

  1. Nejdříve vyplníte formulář, kde krátce popíšete vaši situaci.
  2. Úvodní diskuse. Seznámíme se, během 1-3 hodin si popovídáme o tom, jak to celé vidíme. Pokud se naše představy shodují, pouštíme se do práce.
  3. Průzkum vašeho businessu, konkurence i zákazníků. Na počátku musím vše dobře navnímat a do hloubky pochopit, abych vám dokázal pomoci vytvořit akční plán na míru.
  4. Vytvoříme akční plán. Na základě předchozích kroků a cílů, které si stanovíme, si sestavíme akční plán na příštích 6 a více měsíců. Přesně víme, za čím jdeme a co chceme.
  5. Vylepšujeme vaši nabídku zákazníkům. Hledáme nejsilnější prodejní argumenty, proč zvolit vaše služby, skryté benefity a hodnotu pro zákazníka.
  6. Vylepšujeme vaši firemní prezentaci pro maximální přesvědčivost a důvěryhodnost. Ladíme textaci, přidáváme referenční prvky, argumenty a obsah.
  7. Spouštíme reklamu. Ať už je to SEO, PPC, social ads nebo jiné. Tu vždy zaměřujeme směrem, který může přinést zisk co nejrychleji.
  8. Průběžně vyhodnocujeme a všechny naše aktivity vylepšujeme.

Jak zvyšujeme tržby digitálními kanály, o tom si můžete přečíst také v těchto článcích:

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku (viz případové studie).

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Proč mě a ne agenturu?

Agentury jsou fajn. Nehodlám je jakkoliv hanit. Myslím však, že agentury jsou nejvíce prospěšné spíše už větším firmám s nadprůměrnými rozpočty. Já pracuji především pro malé firmy, které si zatím cestu na vrchol hledají (a potřebují vydělávat co nejrychleji).

  • Přizpůsobuji náš plán vašemu rozpočtu a cílům. Nenutím vám zbytečné kroky navíc - jdeme od začátku po tom, co nám může přinést zisk nejrychleji. Toto cashflow pak můžeme reinvestovat do dalšího rozvoje.
  • Když využíváme profíky na PPC, copywriting, Facebook a podobně, jsou to externisti. Mám 100% ověřené kontakty na skvělé lidi, ale nemám zapotřebí vám jejich služby tlačit. Pouze je doporučuji, když to dává smysl.
  • V jednu chvíli pracuji maximálně pro 6-7 klientů, na které mám dostatek času a energie.
  • Váš úspěch je pro mě životně důležitý. Abych mohl úspěšně podnikat, doslova potřebuji z vás udělat další úspěšnou případovou studii. Na tom funguje celý můj business.

Kolik to stojí?

Vždy záleží na velikosti našich cílů, zvolených reklamních formátech, síle konkurence a také naší vlastní nabídky zákazníkům.

Cena za moji práci při pomoci s celkovou realizací online marketingu se pohybuje v rozmezí 10-30 tisíc Kč bez DPH měsíčně. Čím více různých marketingových aktivit děláme, tím bývá rozsah práce větší.

Obvykle s klienty začínáme na menším rozsahu (pomáhám vám v začátcích hledat prioritní a nejvíce ziskové kroky) a s tím, jak postupně navyšujeme prodeje, přidáváme další aktivity.

Je třeba počítat s tím, že pouštíme-li se do PPC nebo SEO, pojí se k tomu pak i další náklady mimo moji práci.

Pro koho je to vhodné?

Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud..

  • Jste malá firma s počáteční nebo středně pokročilou zkušeností s online marketingem.
  • Prodáváte produkty nebo služby (i v dražší cenové hladině).
  • Působíte lokálně (v regionu) a máte ambici nebo už expandujete do celé ČR.
  • Chcete dělat nebo už děláte online marketingové kanály jako SEO, PPC, social ads.
  • Nejsou vám cizí marketingové trendy.

Naopak vhodný spíše nebudu, pokud..

  • Jste velká firma / korporace s milionovými rozpočty a rozsáhlou obchodní strategií.
  • Prodáváte služby a zboží, které se běžně přes internet nenakupuje.

Ozvěte se..

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

Podívejte se na všechny reference zde..